16.10.15

New beginning


Witam wszystkich po długiej przerwie!

Razem z Weroniką zaniedbałyśmy bloga i  postanowiłyśmy zacząć wszystko od początku co wiąże się z nowym designem bloga, nowa nazwą, taki nowy start.Zacznijmy może od tego skąd wzięłam nazwę, jestem człowiekiem, który żyje chwilą, cieszy się życiem. Boje się przyszłości i nie lubię o niej myśleć, jest to dla mnie coś przerażającego, z tego także powodu nie mam marzeń.
Jednak liczę na to, że każdy człowiek ma swoje powołanie, którego nie znamy, całe życie uczymy się i dążymy do spełnienia tego powołania, kiedy je oczywiście poznamy. Spełnienie tego powołania nie jest łatwe, podejmujemy decyzje, które czasem strącają nas na niewłaściwą drogę.
Skoro zaczęłam o tym powołaniu, to serdecznie polecam książkę ,,Córka Czarownic'' Doroty Terakowskiej która właśnie opowiada o takim naszym życiowym celu. O książce napisze kiedy indziej.
Dla osób którym się podoba nasz wygląd bloga tu jest SZABLON
Jeżeli nie znacie nas jeszcze (a możliwe, że znacie) to jestem Ola, chodzę do 1 klasy gimnazjum i 20 listopada mam swoje 13 urodziny. Mieszkam w okolicach Poznania. Interesuję się modą, fotografią, architekturą oraz dekorowaniem wnętrz. Osobiście nie na widzę jak mówią na mnie "kujon", bo nim nie jestem, po prostu  mam dar do nauki tzn. nie uczę się prawię wogóle a mam dobre oceny, mogłabym nawet powiedzieć, że bardzo dobre.

To chyba wszystko, zostawiam was z piosenką, która ostatnio wpadła mi w ucho.




16 komentarzy:

  1. Zazdroszczę, że nie musisz się uczyć, mi nauka przychodzi ciężko ;)
    Powodzenia w dalszym blogowaniu! :)

    http://paulinaxnowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia,ja od niedawna zaczęłam pisac bloga od nowa ! :)
    royal-girll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w dalszym blogowaniu!<3
    Może wspólna obserwacja?
    Zgłoś się u mnie na blogu :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bawię się w obserwacja za obserwacje

      Usuń
  4. Powodzenia w dalszym blogowaniu, ja również zaczynałam kilka razy, ale teraz trwa to chyba najdłuższej i ciągle mi się nie nudzi. Mam nadzieje, ze w końcu znalazłam pomysł na siebie. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia i wytrwałości w blogowaniu! :)

    Poklikasz w linki?
    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, ze teraz wszystko się uda c; A tak w ogóle to świetna piosenka ♥

    ♥ smiletoolivia.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w dalszym blogowaniu ;)
    Zapraszam na mojego bloga --> Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie piszesz :P
    Powodzenia i mam nadzieję, że teraz pójdzie wszystko po twojej myśli :D

    Zapraszam do siebie na nowy, przerażający post, czyli o Halloween xoxo
    beautybycichoszka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia na nowo kochanee!:))

    OdpowiedzUsuń
  10. mam nadzieję, że wszystko pójdzie po waszej myśli! :)
    plainess[klik]

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasami fajnie zacząć wszystko na nowo ze świeżym spojrzeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czasem dobrze jest zacząć od nowa:) Śliczny szablon, aczkolwiek czcionka jest strasznie nieczytelna bez polskich znaków i męczy oczy - radziłabym zmienić.

    Miłego dnia! ♡ ❥ www.chanelier.blogspot.com <-- KLIIIK!

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w nowym początku :)
    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  14. też kiedyś umiałam się tak uczyc, jednak liceum przerosło moje umiejetnosci haha :D/K

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to ogromna motywacja, za którą bardzo dziękujemy. ♥
Nie bawimy się w obs/obs kom/kom.
Odwiedzamy blogi, jakie zostawiacie w komentarzach.

,