1.1.16

DDOB TAG




Witajcie moi drodzy
Ostatnio natknęłam się na bardzo ciekawy tag, a mianowicie DDOB TAG. Tag stworzyły ambasadorki Daily Dose of Beauty. Jeśli nie wiecie co to jest to możecie przeczytać o tym TUTAJ. A wracając do tagu pomyślałam, że może to być idealny pomysł na poznanie mnie bliżej, gdyż większość z was wcale mnie nie zna, a zależy mi na tym by nasi czytelnicy (moi i Weroniki) nas znali. Może Weronika doda kiedyś podobny tag gdzie będzie mogła opowiedzieć o  sobie, ale kiedy, to jest już jej własna sprawa. Nie przedłużając, życzę miłego czytania. 



1.Czym jest dla Ciebie piękno?
Piękno wydaje mi się, że to jest wszystko co nas otacza, człowiek również jest pięknem na zewnątrz, jak i wewnątrz.

2. Jakim obrazkiem/zdjęciem/aforyzmem wyraziłbyś/wyraziłabyś swój dzisiejszy humor?
"W uśmiechu jest całe bogactwo człowieka"

3. Jaki jest Twój sposób na udany poranek?
Ulubiona piosenka+kubek z ciepłą, malinową herbatą.

4. Robisz makijaż codziennie?
Nie jestem osobą, która lubi się malować, jedynie eksperymentuje, ale makijaż na co dzień to nie dla mnie.

5. Jak jest Twoja ulubiona marka kosmetyczna?
Jak już mowa o kosmetykach to używam jedynie żelu do mycia twarzy od Under Twenty.

6. Z czego składa się Twoja kosmetyczka?
Jedynie tuszu do rzęs i korektora na jakieś większe wyjście.

7.Gdzie najczęściej szukasz inspiracji?
W rozmowie z ludźmi, czytając wpisy na waszych blogach oraz przeglądając instagrama.

8. Jakie 3 rzeczy chciałbyś/chciałabyś zmienić na świecie?
Głód, wszelkie spory i myślę, że ludzie powinni mieć szacunek do matki natury i nie budowali fabryk na środku łąki.




9.Jaką cechę charakteru w sobie lubisz, a jaką chciałbyś/chciałabyś w sobie zmienić? 
Bardzo lubię w sobie to, że jestem bardzo towarzyska i przyjacielska, a zmieniłabym w sobie zazdrość.

10. Jaki jest najlepszy sposób na to, aby czuć się dobrze w własnym ciele i zaakceptować swój wygląd?
Jeszcze do nie dawna uważałam, że jestem gruba, brzydka itp.itd. ale jednego dnia stanęłam w bieliźnie przed lustrem i powiedziałam "jestem piękna", do dziś uważam, że tak jest i czuję się dobrze w swoim ciele.

11. Gdybyś miał/a możliwość cofnięcia czasu lub zobaczenia przyszłości to zdecydowałbyś się użyć którejś z tych opcji?
Nie, uważam,że te błędy które popełniłam dużo mnie nauczyły i gdyby nie one to możliwe, że nie byłoby mnie tutaj. A o przyszłości nie chce myśleć, wolałabym gdyby te wydarzenia, które mnie spotkają były dla mnie niespodzianką.

12. Jakimi trzema słowami opisałbyś/opisałabyś swoje życie?
Myślę, że byłoby to znane "Live, Laugh,Love".

13. Skąd pomysł na założenie bloga?
Kiedyś dopadła mnie chęć podzielenia się z ludźmi moimi uczuciami i tak jakoś wyszło.

14. Jak wiele czasu poświęcasz swojemu blogowi?
Bardzo dużo, nie dość, że poświęcam czas na wpisy i wygląd bloga, to jeszcze obmyślam, co by zrobić by blog zaciekawił różne osoby i jak dotrzeć do większej ilości osób.

15. Co lub kto daje ci największego kopa i motywację do prowadzenia bloga?
Czytelnicy, kiedy widzę, że ludzie pozytywnie reagują na moje wpisy, to zawsze mam chęci by coś napisać i podzielić się z czytelnikami.

16. Co jest/było twoim największym sukcesem w blogowaniu?
Moim myślę, największym sukcesem w blogowaniu jest fakt, że w ogóle docieram do kogoś i że mój blog się komuś podoba.

17.Która z ambasadorek DDOB jest Twoją ulubioną?
Szczerze powiedziawszy połowy z ambasadorek nie znam, więc nie mogę tego określić.

Chciałabym wam życzyć wesołego roku 2016, spełnienia marzeń i wspaniałych przygód.

11 komentarzy:

  1. Nie słyszałam nigdy o tym tagu :P
    ps. udało ci się i zostałaś polecona u mnie na blogu :)

    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy tag :)
    Moja kosmetyczka jest dokładnie taka sama.

    http://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego nowego roku! :)

    Zapraszam na nowy post!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie podoba mi się ten tag i chyba pewnego dnia i u mnie się pojawi :)

    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie:
    >mój blog KLIK<

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten Tag nigdy nie był mi znany, ale jest fantastyczny! W końcu jest jakaś osoba, która nie ma kręćka na punkcie makijażu, już Cię lubię kobito :DD
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również się nie maluję :)

    Zapraszam OFFICIAL PATTY

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite w jaki sposób udało Ci się zaakceptować siebie samą. :)
    Bardzo przemyślane odpowiedzi. Nietypowe, bo nie wymieniasz jak niektórzy pięćdziesięciu tysięcy kosmetyków jakich używają. :) Piękno tkwi w naturalności.
    Pozdrawiam i zostaję na dłużej.
    http://prozaiczne-szepty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny post, fajnie że można dowiedzieć się czegoś więcej o Tobie:)
    http://brunettecrazylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to ogromna motywacja, za którą bardzo dziękujemy. ♥
Nie bawimy się w obs/obs kom/kom.
Odwiedzamy blogi, jakie zostawiacie w komentarzach.

,