9.1.16

Ola w roli fotografa




 Tak, tak.
   Dzisiaj post o moim aparacie, którego niedawno kupiłam, albowiem marzył mi się aparat od dawna, a taki jaki właśnie zakupiłam jest idealny do moich zapotrzebowań, mały, lekki, no po prostu zakochałam się.
   Oczywiście jak tylko bateria się podładowała, nie wytrzymałam z ekscytacji i zabrałam się za fotografowanie, dlatego też robiłam je w piżamie.




  Gadam i gadam, ale żadnych konkretów. Aparat to Canon PowerShot SX410 IS. Zakupiłam go w EURO w mojej okolicy. Naprawdę, nie kosztował dużo jak na aparat, a jednak sprawdza się idealnie jak na moje wymagania.


 Przedstawię wam to malutkie cudeńko w skrócie:

  • 20.0 mega pikseli
  • funkcja nagrywania w jakości HD
  • 40 krotne zbliżenie optyczne
  • 3 calowy ekran LCD



Uważam, że dla amatora to idealny aparat i jeśli ktoś chciałby sobie taki kupić to gorąco polecam. Taki post trochę jakbym się chwaliła, ale nie, nie. Chciałam wam go tylko przedstawić i polecić.

Tak wiem, mam brudne lustro.  

/czapka - Sinsay/
/kurtka - TROLL/

Które zdjęcie wam się najbardziej podoba?



 Jak już mówiłam, jestem amatorem, więc zdjęcia nie są powalające.





24 komentarze:

  1. Dla amatora to dobry wynik, mam nadzieję, że będzie Ci dobrze slużył :)
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny wpis :)
    czekam na kolejne :)

    obserwuje :)
    http://perfekcyjnie-niedoskonalaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za obserwację ;)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za obserwację ;)

      Usuń
  3. powodzenia teraz z footgrafia!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam aparacik podobny, nie potrzebny mi lepszy :D oj tam amator, z czasem się wszystkiego nauczysz :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  5. Z czasem na pewno będzie Ci jeszcze lepiej służył , gdy się z nim 'zaprzyjaźnisz' :)
    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 zdjęcie wygrywa życie, świetne jest <3
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam zupełnie inny aparat :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardo 😂dobre ujęcia . Wszystkie zdjęcia są dobre

    OdpowiedzUsuń
  9. mi również marzy sie aparat, potrzebny jest bardzo przede wszytskim na bloga ale niestety teraz nie mam środków

    obserwuje i zapraszam http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwację, jeśli chodzi o środki na aparat to można się postarać o stypendium w szkole, a jeżeli nie dasz rady to czasem sąsiedzi potrzebują pomocy, chociażby w myciu okien. :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  10. Canon to dobra firma. Ładne zdjęcia :)

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Canon ma fajne aparaty <3 Powodzenia !
    Zapraszam Cię na mojego bloga na nowy motywacyjny post. Dążę żeby zdobyć w tym roku 500 subskrybcji - więc jeśli mój blog ci się spodoba to będę bardzo wdzięczna jak zostaniesz na dłużej <3
    Pozdrawiam Cieplutko
    royal-princes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia, ale musisz jeszcze ćwiczyć ;)
    Nie jestem wielkim znawcą, po prostu tak mi się wydaje :D Tak trzymaj !

    http://maybeanet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawie się prezentuje :) Oby się sprawdzał jak najdłużej.
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog <3
    zapraszam również do siebie
    http://zmiloscidozdjec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia w fotografii :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2016/01/pastel-colors-during-winter.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsze zdjęcie wygrywa wszystko! Oby aparat jak najdłużej się sprawdzał. Pozdrawiamy. :)
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć chciałam się dowiedzieć czy aktualna jest propozycja pomocy przy blogu :P Napisz na priv Facebook

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak to Twoje początki, to bardzo dobrze :) Rozwijaj się dalej w tym kierunku :)

    Zapraszam do mnie: panisarencja.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to ogromna motywacja, za którą bardzo dziękujemy. ♥
Nie bawimy się w obs/obs kom/kom.
Odwiedzamy blogi, jakie zostawiacie w komentarzach.

,