30.4.16

Mask



Czasem zakładamy na siebie maskę. Nie pokazuje naszych uczuć, ani nie ukazuje nas. Zakładamy maskę, by pokazać innym, że mamy zawsze uśmiech. Jednak pod ta maską kryje się kłębek emocji, czasem pozytywnych, a czasem negatywnych. Ta nasza "sztuczna twarz" jest ciężka i mocno przyklejona.
Bardzo trudno ją zdjąć. Tylko po co my ją w ogóle zakładamy?

Czasem mówimy, że jest okay, jednak nie zawsze tak jest. Boimy się płakać i pokazywać swoje właściwe emocje. Potrzebujemy w takich momentach kogoś bliskiego. Kogoś, komu możesz powiedzieć wszystko. I wypuścić z siebie zbędne emocje. Jednak nie zawsze taka bliska osoba jest. Wtedy to jest naprawdę trudno, trzeba w tym momencie radzić sobie samemu. Brzmi okropnie. Lecz to nieuniknione. Jesteś skazany sam na siebie. Wtedy musisz udowodnić sobie, że jesteś silny i pokazać to również innym.







Na zdjęciach Rozalia.

Potrafisz zdjąć maskę?


25 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze napisane, myślę że każdy ma taką maskę..
    Mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba potrafię, jestem osobą która nie wstydzi się swoich emocji
    czasem udaje mi się je stłumić, ale prędzej czy pozniej wszystko ze mnie wychodzi
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, każdy zakłada tzw "maski" :)
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo zaciekawił mnie Twój blog. Co powiesz na wzajemną obserwację ? Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy czasem zakłada maskę i pewnie gdy sytuacja się poprawi to ją ściągniemy

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda, powinniśmy być bardziej otwarci i nie kryć się z naszymi uczuciami! :)
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Często zdarzają się niestety takie sytuacje, że zostajemy sami.. :\
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie to napisałaś. Ludzie zakładają naprawdę wiele masek, a niewielu potrafi pokazać swoich prawdziwych emocji. Bardzo ładne zdjęcia i piękna stylizacja! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami łatwiej przyodziać maskę, niż wypuścić swoje uczucia na światło dzienne i pozwolić się ocenić.
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się ;) Koniecznie zajrzyj :

    efeel.wordpress.com

    <<ZDROWE SŁODYCZE, czyli co zjeść, gdy najdzie ochota na coś słodkiego, 10 SPOSOBÓW NA NUDĘ ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz racje! Nie każdy potrafi zdjąć swoją maske i pokazać jaki jest na prawdę. Myśle, że to przez otoczenie. Boimy się być sobą, bo nie chcemy zostać poniżeni lub obrażeni.
    http://dziewczynawelcome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety taka maska, pojawia się u mnie bardzo często.
    ładne zdjęcia :)
    la-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem tą osobą, o której wspomniałaś wyżej w poście. Zakładam maskę, lecz z czasem staje się ona zbędna i chowam ją. Świetnie to napisałaś!

    https://papcinek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie raz zakładałam taką maskę, a zwłaszcza wtedy gdy nie miałam osoby której mogłabym coś powiedzieć. Ten okres trwał prawie rok więc sporo dlatego myślę, że wiem co nieco na ten temat. Super post :)
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  15. Raczej staram się pokazywać swoje emocje, te tak zwane maski nic nam nie dają. To, że nie pokazujemy innym emocji nie oznacza, że ich nie ma. Jak dla mnie lepiej szczególnie tych negatywnych emocji, nie tłumić w sobie.
    photoobiektywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. każdy ma taką maskę, ale ważne żeby nie przesadzać!:*

    Pozdrawiamy cieplutko!
    Nowy post na www.twinslife.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawe spostrzeżenie;) / http://goodspatula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. warto nauczyć się kontrolować swoje emocje i nie okazywac ich nadmiernie, ale też nie ukrywać :)
    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba każdy z nas chociaż raz w życiu założył na siebie taką maskę. Ja wolę ukrywać swoje emocje bo nie lubię sztucznego współczucia. Otwieram się tylko na najbliższych :)
    Bardzo ładny design!

    b-saandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Staram się codziennie pokazywać jak się czuje. Dzięki temu ludzie wiedzą jaka jestem :). Bardzo ładne zdjęcia!

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Taka młoda dziewczyna a ma takie przemyślenia. Szacunek !
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak artystycznie! Uwielbiam takie zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to ogromna motywacja, za którą bardzo dziękujemy. ♥
Nie bawimy się w obs/obs kom/kom.
Odwiedzamy blogi, jakie zostawiacie w komentarzach.

,