8.5.16

Inspirations


Hey
To mój pierwszy post takiego typu, ale mam dla was zdjęcia, które ostatnio mnie urzekły i zainspirowały. Mam nadzieję, że się wam takie coś spodoba. Przy okazji chciałabym wam bardzo, ale i to bardzo podziękować za 10 tyś wejść i 50 obserwacji. Może komuś się to wydawać, że to mało, ale dla mnie i Weroniki to ogromny sukces. Widzimy, że to co robimy nie idzie na marne i to się wam podoba! Dziękujemy wam bardzo, ale to bardzo. Jesteście najlepsi!




Zdjęcia pochodzą z portalu zszywka.pl

Które zdjęcie Ci się najbardziej podoba? Daj znać w komentarzu!

31 komentarzy:

  1. Lubię posty inspiracyjne, dlatego mogłybyście wstawić trochę większe zdjęcia ;)
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy następnych inspiracjach postaram się powiększyć zdjęcia. ;)

      Usuń
  2. To prawda, zdjęcia są niesamowite - uwielbiam wpisy takie, jak ten!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję osiągnięć! Sama pamiętam, gdy cieszyłam się z pierwszej pięćdziesiątki. :)
    Świetne inspiracje, wszystkie zdjęcia mi się podobają. :)
    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM- KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie posty z inspiracjami :) Pozdrawiam

    Zapraszam również na swojego bloga:
    http://www.coconeyla.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne ! szkoda, że tak mało! dziękuje kochana za odwiedzinki i zapraszam ponownie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Baaardzo gratuluję Wam 10 tysięcy wyświetlen, ja tęz niedawno tyle wbiłam i byłam przeszczesliwa! Oby jak najwięcej! :*
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję!
    Niedługo wbije wam następne 10 tyś ;D
    Super inspiracje ;)
    Mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję 10-tysięcy wyświetleń i życzę ich jeszcze więcej! Wspaniałe inspiracje!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie obserwacje w moim stylu! Cudne zdjecia :)!
    Kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam inspiracje! :D Zawsze mi jakoś poprawiają nastrój :)
    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. No patrz... Gratuluję! Ja jak na razie mam tylko jednego obserwatora :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashon-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia wybralaś, takie w stylu tumblr girl, a ja bardzo takie lubię :)

    http://mvrcelia.blogspot.com zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam inspiracje, gdzie znajdują się kobiety o długich czarnych włosach- właśnie tak jak Pani w kapeluszu!

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super inspiracje!

    http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję 50 obserwatorów! Świetne inspiracje, uwielbiam posty tego typu :)
    Zapraszam, Mai blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia w dalszym blogowaniu!
    Świetne inspiracje!

    Obserwuję!
    Zapraszam do mnie MÓJ BLOG [KLIK]
    Snapchat - MEOWTIX

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne inspiracje :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. najbardziej podoba mi się zdjęcie dziewczyny z t-shirt'em Adidas :) super inspiracje mogę cię prosić o KILK w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne inspiracje ;)

    nowy post, zapraszam:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam inspiracje! Śliczne są te zdjęcia :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak widzę takie zdjęcia brzucha to aż chce się iść ćwiczyć:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje obserwatorow i powodzenia!:)

    olqa-olqaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne inspiracje. Obserwuję i liczę na rewanż. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię takie posty z inspiracjami :D
    Pozdrawiam,
    http://nellanellstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. jeżeli chodzi o inspiracje to bardzo lubię takie posty. niby to zwykłe zdjęcia, ale od czasu do czasu takie posty przydają się na dodanie weny :)
    gratuluje 10tyś wejść i ponad 50 obs! oby tak dalej :)
    ode mnie również dostajecie follow, życzę powodzenia!

    pozdrowionka. przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne inspiracje! Wszystkie zdjęcia w moim stylu i każde z osobna wyjątkowe na swój sposób. Dobra robota, kochana!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne inspiracje.
    Obserwuję twojego bloga. ;)

    https://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to ogromna motywacja, za którą bardzo dziękujemy. ♥
Nie bawimy się w obs/obs kom/kom.
Odwiedzamy blogi, jakie zostawiacie w komentarzach.

,