31.5.16

We can be HEROES


Bycie bogatym nie oznacza tego ile posiadasz, ale ile dajesz
Ludzie dążą do bogactwa. Chcą mieć więcej i więcej. Niektórzy zdobywają wszystko łatwo. Inni całe życie ciężko pracują na to by mieć co włożyć do garnka. Wydaje nam się, że z górą złota, zdrowiem i rodziną można żyć. Owszem, jednak to nie wszystko. Ważne jest także dawanie innym. Dużo ludzi boi się, iż gdy da coś, nie dostanie nic w zamian. Czasem może ci się wydawać, gdyż czasem tak jest, ale prędzej czy później szczęście powraca. Nie zawsze jest to coś ogromnego jak wygrana 1 000 000 zł w jakiejś tam loterii, często jest to jakaś prawie nie zauważalna sprawa.
Morał? Warto dawać innym, nawet uśmiech czy zwykła rozmowa może być czasem czymś, czego dana osoba potrzebowała od dawna.





Co Wy myślicie na ten temat? Jak podobają Wam się zdjęcia z Kingą?

9 komentarzy:

  1. Po prostu karma. Wszystko do nas prędzej czy później wróci. Każdy i zły uczynek. I to w najmniej oczekiwany sposób i w najmniej oczekiwanym momencie.

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia, a co do postu to kiedyś usłyszałam cytat który bardzo mi się spodobał : "Niektórzy ludzie są tak biedni, że jedynie co mają to pieniądze".
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia, strasznie klimatyczna i sympatyczna miejscówka. :)
    osobiście uważam, że dobro powraca, więc należy zachowywać się tak jakbyśmy chcieli, żeby nas traktowali. to fakt, niektórzy dążą wyłącznie do bogactw materialnych, ale nawet oni rozumieją po pewnym czasie, że najważniejszych rzeczy kupić się nie da. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko zawsze do nas wraca! :) Trzeba mieć serce szeroko otwarte, uwielbiam ten cytat!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia perekcyjnie oddają charakter postu. Zgadzam się z Tobą. Trzeba być miłym dla innych, bo to dobro wraca :) Pozdrawiam !

    www.coconeyla.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Czułam się szczęśliwa, przekazując książki na Dom Dziecka, niż kupując sobie nowe ubranie. Było mi lepiej, kiedy komuś pomagałam w nauce, niż kiedy uczyłam się sama.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne zdjecia :D

    http://mrskorn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia!
    Zapraszam http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to ogromna motywacja, za którą bardzo dziękujemy. ♥
Nie bawimy się w obs/obs kom/kom.
Odwiedzamy blogi, jakie zostawiacie w komentarzach.

,