12.2.17

Jak schudnąć? - Poradnik dla leniuchów

Jesteś leniwy i chciałbyś zrzucić troszkę kilogramów? Mam dla Ciebie rozwiązanie! (Zabrzmiało jak z jakiejś reklamy) Może nie jestem jakimś specjalistą w tego typu sprawach, ale coś tam się dowiedziałam na ten temat i mam wielką nadzieję, że wam jakoś pomogę. Napiszcie koniecznie w komentarzach czy może wam pomogłam i czy spróbujecie skorzystać z moich rad.

PIJ WODĘ PRZED POSIŁKIEM



Nie musi być to koniecznie woda, może być herbatka lub soczek. Postaraj się 15 min. przed większym posiłkiem wypić szklankę jakiegoś napoju (ZDROWEGO!), twój mózg dostanie informację, że nie jest wcale taki głodny oraz nie będziesz czuł potrzeby zjedzenia ogromnej ilości posiłku. Poza tym woda oczyści twój organizm z zarazków i wszelkiego zła, które może ci dodatkowo zaszkodzić.


JEDZ Z MNIEJSZEGO TALERZA

Oczywiste jest, że ta sama porcja na małym i wielkim talerzu wygląda inaczej, dlatego gdy nałożymy sobie potrawę na mniejszy talerzyk, będzie nam się wydawała jakaś duża i nie będziemy chcieli wchłonąć tego całego posiłku (no chyba, że jesteś łakomczuchem).

JEDZ WTEDY, KIEDY JESTEŚ GŁODNY

Teraz tak wszyscy buczą "5 posiłków dziennie, co 3 godziny", ale tak na ludzki rozum to bez sensu. Prehistoryczni ludzie jedli wtedy, kiedy czuli taka potrzebę i sięgali po zapasy, czy też polowali na zwierzęta no i byli zdrowi! Bez sensu jest też zapychać żołądek, kiedy on jeszcze np. trawi wcześniejszy posiłek. Dlatego ja uważam, że powinno się jeść, kiedy tego potrzebujesz.

TAŃCZ!


Jeżeli tak jak mnie nudzą te wszystkie treningi z Chodakowską, to zainstaluj sobie aplikację Just Dance Now, dzięki której łączysz się ze swoim laptopem, tabletem lub jeszcze innym urządzeniem i wykonujesz te ruchy co osoba na ekranie, dodatkowo zdobywasz poziomy, awatary i pieniądze, za które możesz odblokować inne piosenki. A jeżeli chcesz zrobić to z przyjaciółką, możecie wejść do jednego pokoju i konkurować ze sobą. Już nie raz skorzystałam i czasem daje naprawdę popalić.




14 komentarzy:

  1. Apka ściagnięta i zaczynamy!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wcinam sucharki z błonnikiem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat rpbię to wszystko, a nie chudnę, hm :/ chyba moim przeznaczeniem jest być pulchniutkim grubaskiem :D
    lipcowaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super post:) zapraszam rownież do mnie ;) http://coconailsbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne rady, choć z tym jedzeniem 5 posiłków ja się zgadzam, ponieważ dzięki temu organizm nie odkłada "na później" bojąc się, że nic nie dostanie, tylko będzie przyzwyczajony do dostawanie regularnie posiłku ;p

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Spadłyście mi z nieba hahaha <3

    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wszystko opisałaś :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne propozycje, ale co do ilości posiłków se kompletnie nie zgodzę. Mam mamę która zna się bardzo na zdrowym jedzeniu, 5 regularnych posiłków to podstawa, gdy nie będzie się jadło regularnie organizm zacznie gromadzić sobie "zapasy" w postaci tłuszczu, więc skutek tego jest wiadomy :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  10. 5 posiłków dziennie i waga będzie odpowiednia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rady naprawdę dobre, szkoda tylko, że brak w tym jakiegokolwiek ruchu, bo dobra sylwetka bez tego się nie zrobi. Dobra dieta plus ćwiczenia to taki must have :)

    Pozdrawiam, Sylwia :)
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to ogromna motywacja, za którą bardzo dziękujemy. ♥
Nie bawimy się w obs/obs kom/kom.
Odwiedzamy blogi, jakie zostawiacie w komentarzach.

,