13.4.17

Plastry usuwające zaskórniki z aktywnym weglem


   Byłam ostatnio w Rossmanie i zauważyłam jedną rzecz, która bardzo mnie zaciekawiła, plastry na wągry z aktywnym węglem za ok.6,50 zł. Nie było opcji, abym nie kupiła i nie przetestowała.
   Opakowanie zawiera 2 szczelnie opakowane plastry. Producent obiecuje, że cera po zastosowaniu jest czysta i zdrowa bez doskonałości (dla lepszych efektów zaleca się regularne stosowanie raz w tygodniu). Użycie jest opisane w 6-ciu krokach.

   Po przygotowaniu skóry, nałożyłam na nos plaster. Po ok.5 min. poczułam jak plaster ściąga moją skórę i po 15 min. zaczęłam odklejać powoli plaster. Plaster lekko stwardniał i nie miałam problemu z odklejeniem go. Skóra po tym użyciu produktu nie była podrażniona, a nos był bardzo miły w dotyku.



Jeżeli ktoś się brzydzi takich zdjęć, proszę ominąć.

Tak wygląda plaster zaraz po doklejeniu go, jak można zauważyć, usunął sporo zaskórników i przyznam, że po takiej cenie nie spodziewałam się takich efektów.
Żałuję, że nie zrobiłam parówki, może efekty byłyby jeszcze lepsze.


Tutaj są efekty przed i po.


Napiszcie w komentarzu, czy używałyście tego typu produktów!

4 komentarze:

  1. Muszę to koniecznie wypróbować :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie plastry tego rodzaju, niestety, nie sprawdzają się jakoś świetnie :/
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie wolę czarną maskę, plastry się u mnie nie sprawdzają. :(
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarne maski zawsze pomagają!
    CLICK- MY BLOG! Poklikasz ?

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to ogromna motywacja, za którą bardzo dziękujemy. ♥
Nie bawimy się w obs/obs kom/kom.
Odwiedzamy blogi, jakie zostawiacie w komentarzach.

,